torsdag 16 september 2010

Walk in Alexandra's shoes

Jag ska försöka hålla mig så kort fattad som möjligt, för vem orkar läsa igenom en hel novell som presentation egentligen?


Det är jag som är Alexandra, jag har tidigare bloggat på walkinmyshoes.blogg.se men flyttade över till walkinmyshooes.blogspot.com eftersom jag gillar blogger mycket mer än blogg.se på alla sätt och vis.


Jag är en 20 årig virrboll som älskar att ha många bollar i luften.
Jag är utbildad sminkös, maskör (teater och film smink) och bartender. Jag tror det säger ganska mycket om mig som person.. Att jag tycker om att få människor att le? hehe..


Jag bor i Stockholm med mina två hundar och älskade sambo, som jag haft ett (hittils) 2 år långt förhållande.
Kan någon gissa hur vi träffades? Haha.. Ledtråd: ORGINELLT! Hell no..


Som du kanske redan gissat, så är min stora passion SKOR.. Därav min fina adress.


Jag har bloggat i.. få se nu.. fem år, februari 2011 blir mitt sjätte.
Jag började på aftonbladet, sen metrobloggen, blogspot, blogg.se och nu tillbaka på blogspot.
JAG ÄLSKAR BLOGSPOT. (hoppas jag)


Eftersom det är en NY blogg, ska jag blogga om lite nya saker än jag tidigare gjort.


Ämnen jag haft tidigare:



  • Veckans sminkning  (struken)

  • Veckans drink tips

  • Hiss & Diss

  • Musik tips

  • Osv..
Nya ämnen:

  • Veckans proffs sminkning

  • Veckans amatör sminkning

  • Veckans smink-flopp

  • Flipp & flopp

  • Dagens faceslook

  • Dagens fråga

  • Coola/ snygga frisyrer

  • Fler ämnen kommer inom kort!
Jaja, här är jag iaf!
// Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar