tisdag 21 september 2010

Flippen & floppen

De som känner mig, vet att jag älskar att ha en åsikt.
Därför känner jag att jag ska copy-catta alla andra bloggar och köra lite flipp & flopp.

Dagens FLIPP:
Klock mobilen, eller armbands telefonen. Hur jävla coolt är det inte att kunna ringa med klockan?
Eller i mitt fall som haft.. nu ska vi se.. 11 olika telefoner inom loppet utav 8 månader..
(Ja jag är EXTREM på att tappa och tappa bort telefoner..)

Jag har en sådan, skaffa en du med!! (inte just denna modell, den finns faktiskt inte ännu. 
Jag har en vit, saatans söt sak. Kan visa i ett annat inlägg.)


(Lånade bilder från http://www.gizmodiva.com/)


Dagens FLOPP:

Tjuriga människor.
Varför behöver de allra flesta i denna stad vara så otroligt bittra och buttra?
Varför snäser folk åt grabben på tunnelbanan för att han lyssnar på musik I SINA HÖRLURAR.
Oavsett om man haft en dålig dag, varför ska man visa det utåt så fler får en sämre dag?
Jag tycker om att vara trevlig, jag tycker om att hålla upp dörren för personen bakom mig, jag tycker om att le mot personen bakom kassan.
JAG tycker om att få folk att le.

Peace, love & understanding.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar